Криптовалюта

Грекия криптовалюта пайдасына 10% салық енгізеді

08.10.2026, 15:34 • Евгения Слив

(edited: 08.10.2026)

Грекия криптовалюта пайдасына 10% салық енгізеді

Грекияның Ұлттық экономика және қаржы министрлігі криптовалюта аударымдарынан алынатын пайдаға 10% салық салуды ұсынды, жыл сайынғы €500 дейінгі босатумен. Заң жобасы қоғамдық талқылауға ашық және қараша айында парламентке ұсынылады деп күтілуде. Құжатқа сәйкес, егер салық төлеуші криптовалютаның сатып алу құнын растай алмаса, ол нөл деп есептеледі, бұл бүкіл сату сомасының салық салуына әкелуі мүмкін. Криптопровайдерлер мен делдалдардан алынған құжаттар, сондай-ақ блокчейн транзакцияларының деректері қабылданады.

€500 дейінгі босату тек жалпы жылдық таза табыс шектен төмен болған жағдайда ғана қолданылады. €500-ден асатын шығындар бес жылға дейін алға жылжытылып, болашақ крипто аударымдарынан алынатын табысқа қарсы есептелуі мүмкін, бірақ басқа табыс түрлеріне қарсы емес. Криптовалютаны тауарлар немесе қызметтер сатып алу үшін пайдалану да салық салынатын аударым болып саналады. Қарыз беру, өтімділік ұсыну және стейкингтен алынатын табыс капитал өсімі емес, пайыз ретінде қарастырылады. Криптовалютаны сатып алу активті сатып алу шығыны ретінде қарастырылады, сондықтан салық төлеушілер активтерді ұстап қалса да, қаражат көзін растауы қажет болады. Ережелер 2027 жылдың 1 қаңтарынан бастап қолданылуы жоспарлануда.

Заң жобасы ережелер күшіне енгенге дейін алынған крипто пайдасын ерікті түрде жариялауға мүмкіндік береді. Декларация үшін 12 айлық кезең, 10% салық төлеу үшін 60 күндік кезең бар, және егер уақытында төленсе, айыппұлдар мен пайыздар алынып тасталады. Декларацияланған пайда салық болжамдарын жаба алады, бірақ криптовалюталарды сатып алу үшін бастапқы капитал бұл мақсаттар үшін қарастырылмайды. Криптовалюта сатылымдары 2026 жылдың 1 желтоқсанынан бастап Цифрлық транзакция алымынан босатылады. Криптовалютаға салық салудан басқа, заң жобасы жеткізу кезінде төлеммен курьерлік тапсырыстар үшін міндетті электрондық төлемдерді және банк қарыз алушылары үшін жаңа рәсімдерді, соның ішінде алдын ала төлемдерге шектеулерді, жауап беру уақыттарын, қарыз туралы тегін ақпаратты және автоматты қайта есептеуді қамтиды.

2026 жылдың маусым айында 15% мөлшерлеме талқыланған болатын, бірақ соңғы жоба оны 10%-ға дейін төмендетіп, €500 босатуды сақтап қалды. Грек шенеуніктері әлеуетті кірісті бағалаған жоқ, өйткені жергілікті криптоинвесторлардың көпшілігі елден тыс платформаларды пайдаланады. Қоғамдық консультациялар 22 қазанда аяқталады, ал үкімет қараша айының бірінші аптасында парламенттік мақұлдауды алуды жоспарлап отыр. Салыстыру үшін, Австрия 2022 жылдың наурызында 27.5% енгізді, Франция 2018 жылдың желтоқсанында 30% енгізді, ал Германия 2028 жылдан бастап 25% жоспарлап отыр деп хабарланады.

Бұл материал тек таныстыру-ақпараттық мақсатта дайындалған және қаржылық кеңес не ұсыным болып табылмайды.

Popular news